in , ,

Elon Musk toma el control de Twitter y despide a tres altos ejecutivos

دنیا کے امیر ترین شخص ایلون مسک نے ٹوئٹر کا کنٹرول سنبھالتے ہی چیف ایگزیکٹو سمیت تین اعلیٰ ایگزیکٹوز کو برطرف کردیا۔ خبر رساں ادارے اے ایف پی کے مطابق ایلون مسک نے Twitter.It کے چیف ایگزیکٹو پراگ اگروال کے علاوہ چیف فنانشل آفیسر اور قانونی پالیسی کے سربراہ کو برطرف کردیا ہے واضح رہے کہ پراگ اگروال نے ٹیسلا کے مالک کے خلاف مقدمہ دائر کیا تھا۔

ٹوئٹر نے کمپنی کی فروخت کے عمل کو حتمی شکل دینے کے لیے جولائی میں ایلون مسک کے خلاف مقدمہ دائر کیا تھا جس کے بعد ایلون مسک نے ایک بار پھر اعلان کیا تھا کہ وہ ٹوئٹر کو 44 ارب ڈالر میں خریدنے کے لیے تیار ہیں۔ ڈیلاویئر کی ایک ریاستی عدالت نے ایلون مسک کو معاہدے کو باضابطہ طور پر مکمل کرنے کے لیے 28 اکتوبر تک کا وقت دیا ہے۔ ایلون مسک نے جمعرات کو ٹویٹ کیا کہ انہیں ٹویٹر خریدتے رہنا چاہئے کیونکہ انسانی تہذیب کے مستقبل کے لئے ایک مشترکہ ڈیجیٹل پلیٹ فارم ہونا ضروری ہے جہاں صحت مند انداز میں مختلف عقائد پر تبادلہ خیال کیا جاسکتا ہے۔

رواں سال اپریل کے آخر میں ایلون مسک اور ٹوئٹر کے درمیان سوشل میڈیا کمپنی کو 44 ہزار ملین ڈالر میں خریدنے کا معاہدہ طے پایا تھا۔ ایلون مسک نے معاہدہ ختم ہونے کے دو ماہ بعد جولائی میں ٹوئٹر خریدنے سے انکار کر دیا تھا جس کے بعد سوشل میڈیا کمپنی نے امریکی ریاست ڈیلاویئر میں مقدمہ دائر کر کے ٹیسلا باس کو اپنا وعدہ پورا کرنے پر مجبور کر دیا تھا۔

¿Qué crees, le das puntos a este artículo?

Comentarios

Deja una respuesta

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.

GIPHY App Key not set. Please check settings

Cargando

0

پاکستان تحریک انصاف کے چیئرمین عمران خان کی قیادت میں لبرٹی چوک سے لانگ مارچ کا آغاز

eradioGlobal

Residence Inn by Marriott celebra su 1er. aniversario en Playa del Carmen