پاکستان اقوام متحدہ کی سلامتی کونسل کا غیر مستقل رکن منتخب،وزیراعظم شہبازشریف نے اقوام متحدہ کی سلامتی کونسل کا غیر مستقل رکن منتخب ہونے پر قوم کو مبارکباد دی ہے پاکستان کے سرکاری میڈیا ریڈیو پاکستان کے مطابق وزیر اعظم شہباز شریف اور نائب وزیر اعظم اسحاق ڈار نے 182 ووٹوں کی بھاری حمایت کے ساتھ پاکستان کے 2025-26 کی مدت کے لیے اقوام متحدہ کی سلامتی کونسل کا غیر مستقل رکن منتخب ہونے پر قوم کو مبارکباد دی ہے۔

ایکس پر ایک پوسٹ میں، وزیر اعظم نے کہا کہ اس نازک وقت میں اقوام متحدہ کے رکن ممالک کی اتنی زبردست حمایت کے ساتھ کونسل میں ہمارا انتخاب عالمی برادری کے پاکستان کے سفارتی موقف اور عالمی امن اور سلامتی کے لیے ہمارے عزم کا ثبوت ہے۔ .

انہوں نے کہا کہ ہم عالمی چیلنجوں سے نمٹنے کے لیے عالمی برادری کے ساتھ مل کر کام کرنے کے منتظر ہیں۔ انہوں نے کہا کہ ہم امن، استحکام اور اقوام کے درمیان تعاون کے فروغ کے لیے اپنا کردار ادا کرتے رہیں گے۔

ایکس پر اپنی پوسٹ میں، نائب وزیراعظم نے کہا کہ پاکستان جنگ کی روک تھام اور امن کے فروغ، عالمی خوشحالی کو فروغ دینے اور انسانی حقوق کے عالمی احترام کو فروغ دینے کے اقوام متحدہ کے چارٹر کے وژن کے عزم کو برقرار رکھنے کا منتظر ہے۔

انہوں نے کہا کہ ہم اقوام متحدہ کی سلامتی کونسل کے مینڈیٹ کے مطابق بین الاقوامی امن اور سلامتی کی بحالی کے لیے موثر کردار ادا کرنے کے لیے پرعزم ہیں